ΜΑΡΙΑ ΑΡΓΥΡΙΟΥ
  • Αρχική
  • Βιογραφικό
  • Έρευνα
  • Συγγραφικό Έργο
  • Επικοινωνία
Συγγραφικό Έργο

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ – ΟΕΔΒ

  1. Αργυρίου, Μ., Τσούτσια - Λουλάκη, Ε., & Μαγαλιού, Μ. (2010). Μουσική Α’ Δημοτικού - Βιβλίο μαθητή, Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ISBN 978-960-06-2258-4).
  2. Αργυρίου, Μ., Τσούτσια - Λουλάκη, Ε., & Μαγαλιού, Μ. (2010). Μουσική Α’ Δημοτικού - Τετράδιο μαθητή, Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ISBN 978-960-06-2259-1).
  3. Αργυρίου, Μ., Τσούτσια - Λουλάκη, Ε., & Μαγαλιού, Μ. (2010). Μουσική Β’ Δημοτικού – Βιβλίο μαθητή, Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (978-960-06-2260-7).
  4. Αργυρίου, Μ., Τσούτσια - Λουλάκη, Ε., & Μαγαλιού, Μ. (2010). Μουσική Β’ Δημοτικού – Τετράδιο εργασιών Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ISBN 978-960-06-2261-4).
  5. Αργυρίου, Μ., Τσούτσια - Λουλάκη, Ε., & Μαγαλιού, Μ. (2010). Μουσική Α’ και Β’ Δημοτικού- Βιβλίο εκπαιδευτικού, Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ISBN 978-960-06-2262-1).

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ – ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

  1. Τσούτσια Λουλάκη, Ε. & Αργυρίου Μ. (2014). Παιχνιδιάτορες και Λαλητάδες. Ανακαλύπτοντας  τα μουσικά όργανα στο Μουσείο Λαϊκών Οργάνων του Φ.Ανωγειανάκη. Αθήνα: Εκδόσεις Γαβριηλίδης. (ISBN 978-960-576-148-6).
  2. Αργυρίου, Μ. (2008). Ο καραγκιόζης οικολόγος, Περιβαλλοντική Αγωγή… με παιχνίδι. Αθήνα: Διάπλαση (ISBN 978-960-6638-69-5).
  3. Αργυρίου, Μ. (2008). Μαθαίνω τα Ελληνικά Λαϊκά Μουσικά Όργανα και Παιχνίδια. Ένα παιχνίδι μνήμης και γνώσης για τον Ελληνικό πολιτισμό. Αθήνα: Διάπλαση (ISBN 978-960-6638-68-8).
  4. Αργυρίου, Μ. (2008). Μουσικό Ντόμινο. Παίζω… μετρώντας τα όργανα της κλασικής ορχήστρας. Αθήνα: Διάπλαση (ISBN 978-960-6638-82-4).
  5. Αργυρίου, Μ. (2008). Ο Πι και η Φι σε μαθαίνουν πώς να κυκλοφορείς, Κυκλοφοριακή Αγωγή… με παιχνίδι!. Αθήνα: Διάπλαση (ISBN 978-960-6638-63-3).
  6. Αργυρίου, Μ. (2007). Ο μαγικός ήχος της σιωπής. Αθήνα: Διάπλαση (ISBN 978-960-6638-37-4).
  7. Αργυρίου, Μ. & Καββαδά, Μ. (2007). Μέτρο, Ποικιλία, Ισορροπία! Υπευθυνότητα απέναντι στον εαυτό μας και στον κόσμο γύρω μας. Παιχνοδοτετράδιο για μαθητές Νηπιαγωγείου και Α΄ τάξης Δημοτικού. Αθήνα: EPIKINONIA (ISBN 978-960-89931-3-6).
  8. Αργυρίου, Μ. & Καββαδά, Μ. (2007). Μέτρο, Ποικιλία, Ισορροπία! Υπευθυνότητα απέναντι στον εαυτό μας και στον κόσμο γύρω μας. Παιχνοδοτετράδιο για μαθητές Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης Δημοτικού. Αθήνα: EPIKINONIA (ISBN 978-960-89931-2-9).
  9. Αργυρίου, Μ. & Καββαδά, Μ. (2007). Μέτρο, Ποικιλία, Ισορροπία! Υπευθυνότητα απέναντι στον εαυτό μας και στον κόσμο γύρω μας. Παιχνοδοτετράδιο για μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού. Αθήνα: EPIKINONIA (ISBN 978-960-89931-1-2).
  10. Αργυρίου, Μ. & Καββαδά, Μ. (2007). Μέτρο, Ποικιλία, Ισορροπία! Υπευθυνότητα απέναντι στον εαυτό μας και στον κόσμο γύρω μας. Έντυπο εκπαιδευτικού. Αθήνα: EPIKINONIA (ISBN 978-960-89931-4-3).
  11. Αργυρίου, Μ. & Καββαδά, Μ. (2007). Η ιστορία της Μελένιας. Αθήνα: EPIKINONIA BUSINESS COMMUNICATIONS NETWORK (ISBN 978-960-89931-4-3).
  12. Αργυρίου, Μ. & Καββαδά, Μ. (2007). Επιτραπέζιο παιχνίδι για δύο παίκτες ή για δύο ομάδες. Ανακάλυψε ποιος άλλαξε στάση και μπήκε στη δράση. Αθήνα: EPIKINONIA BUSINESS COMMUNICATIONS NETWORK (ISBN 978-960-89931-4-3).
  13. Αργυρίου, Μ. & Καββαδά, Μ. (2006). Το χαμόγελο της Λένιας. Αθήνα: Διάπλαση (ISBN 960-6638-31-6).

 

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ (επιμέλεια)

  1. Αργυρίου, Μ. & Θεοδωροπούλου, Ε. (2015). Περιλήψεις Πρακτικών 6ου Διεθνούς Συνεδρίου / Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015. Συνδέοντας διδακτικές μεθοδολογίες, δεξιότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική πρακτική μέσα από τις Τέχνες. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ - Εργαστήριο "Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία" (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.), ΤΕΠΑΕΣ – Πανεπιστήμιο Αιγαίου. (ISBN: 978-618-80405-8-8).
  2. Αργυρίου, Μ. & Θεοδωροπούλου, Ε. (2015). Πλήρη Κείμενα 6ου Διεθνούς Συνεδρίου / Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015. Συνδέοντας διδακτικές μεθοδολογίες, δεξιότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική πρακτική μέσα από τις Τέχνες. Τόμος Α. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ - Εργαστήριο "Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία" (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.), ΤΕΠΑΕΣ – Πανεπιστήμιο Αιγαίου. (ISBN: 978-618-80405-9-5).
  3. Αργυρίου, Μ. & Θεοδωροπούλου, Ε. (2015). Πλήρη Κείμενα 6ου Διεθνούς Συνεδρίου / Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015. Συνδέοντας διδακτικές μεθοδολογίες, δεξιότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική πρακτική μέσα από τις Τέχνες. Τόμος Β. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ - Εργαστήριο "Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία" (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.), ΤΕΠΑΕΣ – Πανεπιστήμιο Αιγαίου. (ISBN: 978-618-82283-0-6).
  4. Κασιμάτη, Κ & Αργυρίου, Μ.(Επιμ.) (2014). Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση. Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Περιλήψεις Πρακτικών 5ου Διεθνούς Συνεδρίου. 26 – 28 Σεπτεμβρίου 2014, Μοσχάτο - Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη. Αθήνα: ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΕΜΑΠΕ (ISBN ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ: 978-618-81528-09, e book: 978-618-81528-1-6).
  5. Κασιμάτη, Κ. & Αργυρίου, Μ. (Επιμ.) (2014). Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση: Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Πρακτικά 5ου Διεθνούς Συνεδρίου (Τόμος Α), 26 – 28 Σεπτεμβρίου 2014, Μοσχάτο - Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη. Αθήνα: ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΕΜΑΠΕ (ISBN SET: 978-618-81528-2-3, τομ.Α: 978-618-81528-3-0, e book: 978-618-81528-6-1)
  6. Κασιμάτη, Κ. & Αργυρίου, Μ.(Επιμ.) (2014). Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση: Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Πρακτικά 5ου Διεθνούς Συνεδρίου (Τόμος Β), 26 – 28 Σεπτεμβρίου 2014, Μοσχάτο - Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη. Αθήνα: ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΕΜΑΠΕ (ISBN SET: 978-618-81528-2-3, τομ.Β: 978-618-81528-4-7, e book: 978-618-81528-7-8)
  7. Περακάκη, Ε. & Αργυρίου, Μ. (Τεχν. Επιμέλεια) (2014). Στο Χρυσοστόμου, Σ. (Επιμ.) (2014). Καινοτόμες εφαρμογές στη Σχολική Μουσική Εκπαίδευση. ΠρακτικάΗμερίδας, 11 Ιουλίου 2012, Κομοτηνή. Music in schools and teacher education commission (MISTEC). Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN: 978-618-80405-7-1)
  8. Αργυρίου, Μ. & Καμπύλης, Π. (2011). ΤέχνεςκαιΕκπαίδευση: Δημιουργικοίτρόποιεκμάθησηςτωνγλωσσών. ΠρακτικάΔιεθνούςΣυνεδρίου - Περιλήψεις. Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, 6 - 8 Μαΐου. Αθήνα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-960-99899-0-9 / ISBN για το e-book 978-960-99899-1-6).
  9. Αργυρίου, Μ. & Καμπύλης, Π. (2011). Τέχνες και Εκπαίδευση. Δημιουργικοί τρόποι εκμάθησης των γλωσσών. Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου Τόμος Α΄ – Κείμενα Θεωρητικού και Ερευνητικού Ενδιαφέροντος. Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, 6 - 8 Μαΐου. Αθήνα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-960-99899-3-0).
  10. Αργυρίου, Μ. & Καμπύλης, Π. (2011). Τέχνες και Εκπαίδευση. Δημιουργικοί τρόποι εκμάθησης των γλωσσών. Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου Τόμος Β΄ – Μεθοδολογία και Εφαρμογή στην Εκπαιδευτική Πράξη. Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, 6 - 8 Μαΐου. Αθήνα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-960-99899-4-7).
  11. Αργυρίου, Μ. (2009). Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή, 20-22 Απριλίου 2007  – Πλήρη κείμενα Α΄ και Β΄ τόμος. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-960-89479-7-9).
  12. Αργυρίου, Μ. & Καμπύλης, Π. (2009). Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική πράξη. Θεωρία και εφαρμογή στη Μουσική Εκπαίδευση. Περιλήψεις πρακτικών. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-960-89479-5-5).
  13. Αργυρίου, Μ. & Καμπύλης, Π. (2009). Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική πράξη. Θεωρία και εφαρμογή στη Μουσική Εκπαίδευση. Πλήρη κείμενα. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ (ISSN 1791-9185 / ISBN 978-960-89479-6-2).
  14. Αργυρίου, Μ. (2008). Σύγχρονες τάσεις και δυναμικές της σχολικής ψυχολογίας στη Εκπαίδευση και στη Μουσική Παιδαγωγική, Πρακτικά Συμποσίου, 11-12 Απριλίου 2008, Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ - Διάπλαση (ISBN978-960-6638-67-1).
  15. Αργυρίου, Μ. & Σαρρής, Δ. (2007). Μουσική και Ειδική Αγωγή: Ζητήματα και προσεγγίσεις. Πρακτικά Προσυνεδριακής Επιστημονικής Ημερίδας 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, 3 Μαρτίου 2007. Πειραιάς: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-960-89479-4-8).
  16. Αργυρίου, Μ. & Σαρρής, Δ. (2007). Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές. Περιλήψεις πρακτικών. Αθήνα: Διάπλαση (ISBN978-960-6638-41-1).
  17. Αργυρίου, Μ. & Σαρρής, Δ. (2006). Ο εκπαιδευτικός ως μέλος της σχολικής και της τοπικής κοινότητας: έρευνα - διδακτική πράξη - κοινωνική προσφορά. Πρακτικά 5ης Προσυνεδριακής Επιστημονικής Διημερίδας 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, 9-10 Δεκεμβρίου 2006. Αθήνα – Αγρίνιο: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN960-89479-3-6).
  18. Αργυρίου, Μ. & Σαρρής, Δ. (2006). Από το διαδίκτυο ως τα δίκτυα της γνώσης: η σύγχρονη «εκπαίδευση των εκπαιδευτικών». Πρακτικά 4ης Προσυνεδριακής Επιστημονικής Διημερίδας 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, 25-26 Νοεμβρίου 2006. Αθήνα – Πάτρα: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 960-89479-2-8).
  19. Αργυρίου, Μ. & Σαρρής, Δ. (2006). Από την πολιτισμική αγωγή ως την αγωγή των μέσων: σύγχρονες προκλήσεις και προοπτικές. Πρακτικά 3ης Προσυνεδριακής Επιστημονικής Διημερίδας 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, 11-12 Νοεμβρίου 2006. Αθήνα - Πειραιάς: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 960-89479-1-Χ).
  20. Αργυρίου, Μ. & Σαρρής, Δ. (2006). Μουσική, Τέχνες και Διαθεματικότητα: Θεωρητικό πλαίσιο & πρακτικές εφαρμογές. Πρακτικά 2ης Προσυνεδριακής Επιστημονικής Διημερίδας 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, 4- 5 Νοεμβρίου 2006. Αθήνα - Λευκωσία: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 960-89479-0-1).
  21. Αργυρίου, Μ., Καλαμάρη, Φ., Κατσάς, Σ. & Τσιχλή, Δ. (2006). Εκπαίδευση με έκφραση, μουσικές και χρώματα. Διαθεματικότητα στην Τέχνη. Πρακτικά παιδαγωγικής ημερίδας, 15 Ιανουαρίου 2006. Πειραιάς: ΕΙΝ (ISBN960 89057-3-7).
  22. Αργυρίου, Μ. & Διονυσίου, Ζ.(2005). Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Μεθοδολογικές και βιωματικές προσεγγίσεις των τάξεων από την Α’ έως και την ΣΤ’ Δημοτικού, 15-17 Απριλίου 2005. Αθήνα: Gutenberg (ISBN978-960-01-1140-8).

 

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

  1. Αργυρίου, M. & Περακάκη Ε. (Επιστημονική Επιμέλεια Ελληνικού κειμένου) (2016).Στο Peter Mall, Maria Spychiger, Rose Vogel & Julia Zerlik (Eds) (2016), Ευρωπαϊκό Πορτφόλιο Μουσικής και Μαθηματικών: «Ηχοποιώντας τα Μαθηματικά» - Εγχειρίδιο Εκπαιδευτικού. Comenius Lifelong Learning Project 538547-LLP-1-CH-COMENIUS-CMP (www.maths.emportfolio.eu).
  2. Argyriou, M. In Ludke, K. & Weinmann, H. (2012a). Ευρωπαϊκός Φάκελος Μουσικής: Μία δημιουργική προσέγγιση της εκμάθησης των γλωσσών. Εκπαιδευτικός Φάκελος Μαθητή. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-960-99899-7-8)
  3. Argyriou, M. Ludke, K. & Weinmann, H. (2012b). Ευρωπαϊκός Φάκελος Μουσικής: Μία δημιουργική προσέγγιση της εκμάθησης των γλωσσών. Εγχειρίδιο Εκπαιδευτικού. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-618-80405-1-9)
  4. Argyriou, M. Ludke, K. & Weinmann, H. (2012c). Ευρωπαϊκός Φάκελος Μουσικής: Μία δημιουργική προσέγγιση της εκμάθησης των γλωσσών. Οδηγίες για τον Εκπαιδευτικό Φάκελο Μαθητή. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ (ISBN 978-618-80405-2-6)
  5. Αργυρίου, Μ. (Επιμ.) (2010). Ευρωπαϊκός Φάκελος Μουσικής - Μια δημιουργική προσέγγιση της εκμάθησης των γλωσσών Εγχειρίδιο πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος στην Ελλάδα. Piloting Booklet. Αθήνα  (ISBN 978-960-89479-8-1)

 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ

  1. Αργυρίου, Μ. (Επιμ.) (2011). Συνέργεια Τεχνών και Εκπαίδευση. Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα, 11. Περιοδική έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ. Υπεύθυνη σύνταξης (ISSN 1790-773Χ).
  2. Αργυρίου, Μ. (2011). Hellenic Journal of Music, Education and Culture, 2. Δίγλωσση Επιστημονική έκδοση. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ. Co Editor (ISSN 1792-2518).
  3. Αργυρίου, Μ. (2010). Hellenic Journal of Music, Education and Culture,1. Δίγλωσση Επιστημονική έκδοση. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ. Co Editor (ISSN 1792-2518).
  4. Αργυρίου, Μ. (Επιμ.)(2010). Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα, 9-10. Περιοδική έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ. Υπεύθυνη σύνταξης (ISSN 1790-773Χ).
  5. Αργυρίου, Μ. (Επιμ.)(2009). Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στην εκπαιδευτική έρευνα και πράξη. Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα, 7-8. Περιοδική έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ. Υπεύθυνη σύνταξης (ISSN 1790-773Χ).

 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

  1. Αργυρίου, Μ. (2008). Ένα διαφορετικό σχολείο. Το σχολείο που νοιάζεται και φροντίζει. Πειραιάς: ΕΙΝ - Δ/νση Π.Ε Πειραιά (ISBN 978-960-89920-2-3).
  2. Αργυρίου, Μ. (2007). Κυκλοφοριακή αγωγή. Ασφαλείς-διαδρομές. Αθήνα: ΕΙΝ - Δ/νση Π.Ε Πειραιά (ISBN 978-960-89057-8-8).
  3. Αργυρίου, Μ. (2007). Κυκλοφοριακή αγωγή μέσα και έξω από το Σχολείο. Αθήνα: ΕΙΝ, CD Rom (ISBN 978-960-89057-9-5).
  4. Αργυρίου, Μ. (2007). Ασφαλείς-διαδρομές: Κυκλοφοριακή αγωγή μέσα και έξω από το σχολείο. Κορυδαλλός: Γραφείο Παιδείας - Δ/νση Π.Ε Πειραιά (ISBN 978-960-89057-6-4).
  5. Αργυρίου, Μ. & Σαρρής, Δ. (2007). Απολογισμός προγράμματος πιλοτικής σύμπραξης για την Προσωπική και Κοινωνική Υπευθυνότητα. Πειραιάς: ΕΙΝ.
  6. Αργυρίου, Μ. (2006). Ο επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στα πλαίσια της Εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη. Πρακτικά στρογγυλής τράπεζας Φεστιβάλ Αγωγής Υγείας 12-13 Μαΐου 2006, Ολυμπιακό Στάδιο Άρσης Βαρών Νίκαια. Πειραιάς: ΕΙΝ-Δ/νση Π.Ε Πειραιά (ISBN 978-960-89057-7-1).
  7. Αργυρίου, Μ. (2005). Προγράμματα αγωγής υγείας 2005-2006. Σχέσεις ζωής –στάσεις ευθύνης: Προσωπική και κοινωνική υπευθυνότητα. Πειραιάς: ΕΙΝ – Δ/νση ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ, CD Rom (ISBN 960-89057-2-9).
  8. Αργυρίου, Μ. (2005). Διαπροσωπικές σχέσεις και κοινωνική υπευθυνότητα. Αθήνα: ΕΙΝ-Δ/νση Π.Ε Πειραιά. (ISBN 960-89057-4-5).
  9. Αργυρίου, Μ. (2004- 2005). Προγράμματα Αγωγής Υγείας 2004-2005. Κερατσίνι: Δήμος Κερατσινίου, Γραφείο Παιδείας – Δ/νση Π.Ε Πειραιά (ISSN 1790-5907).
  10. Αργυρίου, Μ. (2004). Πρόγραμμα αγωγής υγείας 2004-2005. Φροντίδα σωματικής υγιεινής και διατροφικές συνήθειες. Πειραιάς :ΕΙΝ – Δ/νση ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ, CD Rom (ISBN 960-89057-1-0).
  11. Αργυρίου, Μ. (2004). Πρόγραμμα αγωγής υγείας 2004-2006. Διαπροσωπικές σχέσεις - ψυχική υγεία. Πειραιάς: ΕΙΝ – Δ/νση ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ, CD Rom (ISBN 960-89057-0-2).
designed and developed by Agorakis Bompotas